Halv åtta hos mig

Nu ska jag hoppa in i igen duschen och fixa mig ännu en kväll! Ikväll vaknas dock middag. Eller "Halv åtta hos mig". Ska bli spännande och framför allt gott! Vi är ett ganska stort gäng så vi kör två-och-två så det inte ska bli så dyrt för all mat och dryck. Ikväll ska vi hålla till hos Julia. Hon och Linnéa är kvällens värdar och står då för maten. :)
 
Gårdagen var i alla fall jättemysig! Vi gav Henrik lite god ost som han tycker om, kex, ölkorv och blommor! Haha, tror det uppskattades i alla fall! :) Vi var kvar till närmare halv tio. Jag testade även att filta lite ull, blev en söt liten flugsvamp som för göra sig grann i adventljusstaken i år tror jag! :) Glömde den dock hos Emma, men kan ta kort på den sen så får ni se hur det blev. :)
Jag och systrarna ska ha en riktigt pysselkväll framöver. Med "jultema" då. Har redan massor av ideér!
 
Hur som helst, duschen nu. Hoppas ni får en bra helg!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback