det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag som skulle vara lugn den här helgen. Blir inte alltid som man tänkt sig.. Haha. Åkte till Frida strax efter tio och vinade med några tjejer. Mycket trevligt lär jag säga! Vi gick till halvan och hängde där till stängning. Då blev det efterfest x2! Kom hem alldeles för seeeent inatt (imorse..). Har sovit cirka 2-3 timmar och är helt slut i skallen.
 
Först hade jag tänkt åka till Gävle och käka med ett skönt gäng, men känner mig alldeles för trött för det tyvärr.. Dessutom skulle jag nog få köra dit i så fall. Inte det mest optimala kanske.. Tänkte också åka till pappsen som ääääntligen kommit hem, men vet inte om jag orkar. Kanske tar en promenad dit sen. Behöver lite frisk luft känner jag. Tror dock att jag bara ska ta hand om mig själv lite idag. Laga god mat och ta en långdusch. Sen en kväll med massa filmer! :>
 
Nu blir det en seeen lunch!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback