Första snön

Haha, idag på jobbet berättade en liten pojke för mig att hans pappa berättat att det skulle komma snö imorgon. Han såg ut som om det var det mest osannolika som skulle kunna hända! Och när jag sa att det skulle komma redan ikäll tappade han hakan, bokstavligt talat! Åh vad det ska bli kul att se alla barns miner och röda små kinder imorgon!
Ja, för nu snöar det riktigt ordentligt. Stooora snöflingor också! På mitt ballkongräcke är det redan typ 1cm snö! Jag tycker om snön om det är torr och fin snö. Men mitt förnuft vet att det kommer bli slask inom en kort tid.. Tyvärr!
Aja, nog om SNÖ! haha.. Gick bra att jobba idag. Ganska få barn, men blir inte lugnare av det kan jag säga.. Det var en trött Emelie som kom hem efter jobbet.
 
Igår och idag fick jag minsann paket! Både från gina tricot och jfr. Ett par svarta jeans, en mörkblå blus, en mörkgrön beanie, en grå beanie med text samt lite basgrejer. Toknöjd är jag för allt satt som gjutet! :)
Imorgon ska jag umgås med en saknad vän och prata lite skit samt vindricka lite.. :} På lördag kommer syrran hit på sleepover då jag är ensam hela helgen. Vi ska laga god mat och bara myyysa!
 
Nu ska jag plocka ihop på rummet så det är fint till helgen. Och så jag hittar mina saker, är ett helvete rent ut sagt att springa runt på morgnarna och leta efter en specifik sak..

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback