Härlig fredag!

Haft en riktigt bra vecka! Jobbat en hel del, köpt en ny jacka, hjälpt syrran att flyttpacka och massa annat som är ganska "vardagligt". Men jag älskar att rutinerna är på plats och att ha massa saker att göra! Idag har jag också jobbat. Jobbade dock förmiddag så slutade vid halv ett vilket var tokskönt! En superfin dag som vi spenderade ute i stort sett hela dagen förutom vid frukosten och lunch! Solsken heeela dagen och plusgrader, det gillar vi! :)
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen. Vid åtta ska vi hämta Emma vid jobbet sen åka till Annsofie för lite halloweenmys! Prata lite om spöken och sånt där ni vet! ;) Ska blir supermys hur som helst! Efter det får vi se om jag drar ut.. Är så vinsugen. Och lönen jag fick idag tillåter mig det också! Gissa om jag blev nöjd när jag fick min största lön hittills? Något!
Skulle egentligen till pappa idag, meen dom är i Idre för tillfället och tar ner grinden vid vår stuga innan snön kommer. Men dom kommer hem redan imorgon, så då åker jag dit! :)
 
Nästa vecka är smockfull! Den kommer inte bestå av något annat än jobb och flytt! Tänkt att syrran bor i hus om 1-2 veckor typ, sjukt! Men kommer bli sååå mysigt!
 
Fulla och glada tjejor i Säterdalen 2011! Haha, är ju ändå flashbackfriday.. ;>
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback