Härligt väder!

Idag gick jag upp runt halv åtta. Jag skjutsade mamma till jobbet så jag kunde få ha bilen hela dagen. På senaste har jag tyckt att det är riktigt skönt att gå upp tidigt. Det är så mysigt att se allt vakna till liv och när frosten fortfarande är vit i gräset. Sen åkte jag hem och åt en god frukost i sängen framför en bra film.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att åka ut på stan för lite ärenden. Så härligt väder idag! Sen ska jag träffa en vän och fika lite. När jag kommer hem ska jag nog plocka ihop lite på rummet och kolla igenom en bok jag fick av mamma. En bok med bilder, texter och lite saker jag gjort när jag var liten. En jättefin bok som kan varit en av mina bästa presenter!
 
Hur som helst, dusch nu! Hoppas ni har en bra dag i den härliga höstvädret! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback