Måndag

Varit en riktigt lång dag. Varit uppe sedan 06.. Men inte varit trött alls på jobbet konstigt nog! Slumra till en stund när jag kom hem men annars har jag varit pigg faktiskt! Varmt har det varit idag också. Britt-sommar, visst kallas det så? När värmen kommer tillbaka i början av oktober? :>
 
Anyhow, nu sitter jag nyduschad och ska strax krypa ner i soffan med mamma framför en film. Sen blir det sängen då det väntas jobb imorgon också! Slutar tidigt men ändå! :)
Till helgen vankas det 25-årsfest, kommer bli grymt! Ska även åka till pappa. Var ju förbi dom igår, man känner verkligen hur mycket man saknar dom när dom är borta sådär länge! Inte minst min lilla älsklingsvovve!
 
Hoppas allt är bra med er. :)
God natt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback