pumpasoppa och bekännelser

Go kväll! Helgen rusade förbi alldeles för fort! I fredags vart det lite spontanmys med några fina vänner. Det blev takeout, lite vin, massor med snicksnack och idol! Sen bestämde jag och Lisa oss för att gå ut. Så vi drog till halvan och mötte upp några vänner som var ute. Dåligt med folk var det, men hade trevligt ändå! :)
 
Lördagen gjorde jag inte särskilt mycket. Jag följde med Emma och Anders till Mur & Kamin och åt lite pumpasoppa som en släktning till mig lagat dagen innan. Dom firar ju 15år just nu på M&K så dom bjöd på mat och så visade hon som lagade, Karin, upp sin kokbok! :) Hur som helst var det är riktigt god soppa! Mums! Sen åkte jag hem igen och fixade lite här hemma.
På kvällen kom ju Emma hit så lagade vi mat och kollade på This is the end. Haha, så brutalt sjuk film! Men rolig! Om man gillar den humorn.. Söndagen lagade vi en brunch och åkte sedan hem till dom och hängde där hela dagen. Riktigt bra helg blev det i alla fall! :)
 
Nu ska jag strax gå och lägga mig då jobbet väntar imorgon. Har dock sovmorgon, men tänkte försöka hinna med att tvätta lite innan.
Imorgonkväll kommer jag lägga upp några bekännelser.. Haha, spännande va? ;>
 
Och den här snygga mössan kom på posten förra veckan, gillar den skaaarpt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback