grunge

Veckodagarna bara springer iväg! Men då är det snart helg i alla fall! Onsdag idag, jag skulle lika gärna kunnat stått i duschen nu och fixat mig för en vinkväll, men jag tackade nej idag då det troligen blir utgång på lördag. Är ju både kulturnatt och så har hotellet öppet!
 
Annars idag har jag inte gjort mycket alls. Är inne i min årliga grunge-fas haha.. Så idag har jag bara lyssnat på Nirvana och kikat på massa dokumentärer och så (,igår var Alice in Chains på repeat). Är så sjukt facinerad av grungen om hur den uppkom relativt snabbt och dog ut strax efter de stora genombrotten.. Meeen mer om grunge  någon annan gång! :>
 
Ikväll ska jag och mamma laga mat tillsammans, städa och göra lite fint här hemma. Som slut på dagen kikar vi nog på en bra film. :}
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback