Nya böcker och kantareller!

Ni vet säkert vad jag haft för mig istället för att blogga? Precis, läst! Den där trilogin är såå beroendeframkallande så ligger hellre och läser den än att sitta vid datorn eller tvn! Det känns faktiskt riktigt skönt att inte sätta på varken tvn eller datorn om dagarna. Även fast jag lyssnar på musik på datorn.. 
 
Dock har jag ju inte bara läst sen jag skrev sist! Har varit hemma hos pappa och hängt med familjen, kollade på en riktigt äcklig skräckis. Att den var sann gjorde inte saken bättre, kunde inte se slutet så åkte hem till julia istället på fredagkvällen, haha.. Jag har också varit med fler vänner och gick ut på lördagen. Trevlig förfest hos Linn och sen halvan! :) Jag har försökt att inte läsa så mycket i boken då jag inte hade de andra böckerna. Men idag åkte jag minsann upp till bokia och köpte tvåan och trean, 99:-/st! Köpte även Neil Youngs bok; Fredsförklaring. Ska bli spännande! Jag är ett stort fan av honom och anledningen till att jag ville börja spela munspel.
 
Efter bokia gick jag in till systrarna på Mur & Kamin och åkte hem med Annsofie för lite kaffe hos dom. Mycket trevligt! :) Sen hem och käka lite lax följt av en kaffe med min morbrors tjej som kom med kantareller! Min kusin Emil är en riktig svampplockare, riktitgt underbart! ;D Så imorgon blir det nog en kantarellmacka, för nu ska jag lägga mig och börja på andra boken. Mysigt med tända ljus också!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback