sons of anarchy

Den här veckan har verkligen rusat fram! Imorgon är det fredag redan! Då blir det en lugn hemmakväll. Ska fixa lite på mitt rum. Ska bl.a. sätta upp lite tavlor som har legat i flera månader och aldrig kommit upp på väggarna. Ska även fixa det lite "höstigare" nu när hösten är här. Dock är det riktigt varmt fortfarande på dagarna ju. Men har hört att det är sista värmen som visar sig nu, så man får väl njuta så länge man kan. :) Dock vill jag ju att det ska vara kyliga dagar så man kan ha halsdukar och mössor. Köpte en så sjuktligt snygg mössa från hm, som jag längtar tills jag kan använda.. ;> & på lördag blir det nog lite vin med ett gäng b-rudar!
 
Hur som helst. Nu blir det ÄNTLIGEN lite SoA-mys! Säsong 6 avsnitt 1 har precis släppts så nu jäklar! Som jag har längtat!!!
 
 
 


ååh mr grey <3 <3 sparar denna bild!

Svar: jaaaa <3<3 haha gör så du! :D
Emelie Hedlund

2013-09-27 // 07:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback