24 april

Idag har jag varit i borlänge med mamma. Vi fixade pass åt henne då hon åker till Egypten om en månad. Haha, lite avis man är alltså, herregud.. Aja, vi åkte in en sväng på kupolen också och käkade samt kollade lite i affärerna. Jag hittade två par skor (är likadana förutom färgen, kunde inte bestämma mig. Haha.) och en vit långkjol i chifongtyg, men det tackar vi mamma för som bjöd mig på allt idag. <3 Riktigt nöjd är jag i alla fall! :)
 
Nu har jag precis deklarerat för första gången! Lätt som en plätt! Nu ska jag lägga mig framför en film eller läsa lite, fick sån huvudvärk nyss.. Imorgon blir det jobb, sen kanske jag åker och hälsar på pappa en sväng på kvällen då jag blir ensam. Lördag åker jag till Falun och spenderar resten av helgen där. Det blir grillning och parkhäng, det tackar man inte nej till. Speciellt inte när det ska bli sooool hela helgen! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback