Bra tisdag!

Det går lite segt att blogga, men det får bli så.. Om jag inte har lust att blogga blir det ändå inge bra, haha..
 
Har haft en väldigt bra påsk! Åkte ju till stugan i Idre och stannade där till lördagen. Då åkte jag hem och dansade rumpan av mig på hotellet och träffade massa saknade vänner! Söndagen hade vi premiärgrillning här hemma. Mycket trevligt! Och igår hade jag och mamma besök av min moster och mina kusiner som grattade mig i (långt) efterskott. Vi fikade och pratade och hade det allmönt trevligt. :) Sen drog jag till syrran och tog det lugnt bara.
 
Idag bjöd jag hit några tjejer på lite fika i solen. Vi satt på verandan i solen i några timmar sen blev det pizza och häng hemma hos Jessica i kvällssolen. Superbra tisdag med andra ord!
Nu är jag hemma och lyssna på skön musik. Ska nog sätta på en film nu, sen blir det att sova. Imorgon vet jag inte vad som händer. Det blir nog att städa i garderoben och kanske sola lite om det är bra väder. Om jag inte blir inringd på jobb då.. :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback