Andra jobbdagen!

Första dagen igår då jag var själv med Fionn. Gick utmärkt! Han var liiite gnällig men det är för att hans tänder gör honom galen. Men efter lite medicin är han go och gla' igen! ;D Alma var dock hemma under förmiddagen då lilla magen inte lät henne sova under natten. Men hon låg uppe i sovrummet tills hon skulle åka till jobbet, så var nästan ensam ändå!
 
Igår var det strålande sol hela dagen ända tills kvällen då det mulnade på och blåste lite. Idag är det också sol, så det blir nog en promenad med Fionn när han har sovit och ätit. :) Dock vet man aldrig med vädret här, det kan slå om på en sekund! Men annars rullar det på bra här borta! I söndags gick vi ju igenom allt det praktiska och så. Men hade lärt mig ganska mycket under de dagar jag var ledig nu innan. På söndag eftermiddag skjutsade Alma mig till köpcentret vi var på under lördagen. Hon skulle till sjukhuset som ligger precis bredvid och hälsa på en till liten bebis. Så jag handlade hem lite mat som vi glömde på lördagen, samt shoppade lite på Pennys! ;)
 
Haha, på den tiden jag har skrivit det här inlägget gick det från strålande sol och blå himmel till.. wait for it... SNÖ! Vädret här borta är verkligen oförutsägbart! Aja, nu ska jag plocka in lite disk sen förbreda en flaska till lillkillen.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback