bästa dagen hittills!

Åh, vilken bra dag jag har haft idag, och fortfarande har. Jag sov ut och sen åt jag färsk frukt till frukost medans jag läste lokala tidningen. Sen satt jag vid datorn en liten stund, och efter det åkte vi ut, jag och Collins. Vi åkte till Cobhe (uttalas Cove), och dom visade vart titanic hade åkt från för hamn, dom visade mig stan lite och sen åkte vi på Zoo och var där i 1-2 timmar. Strålande sol hela dagen med några ynka moln på himlen, så skönt!
Efter det åkte vi och handlade för veckan. Nu är vi hemma och har precis ätit lite vårrullar då maten tar lite tid. Jag ska strax springa ner och vara lite social samt ta en glas vin. :)
 
Senare lägger jag in bilder från idag. Imorgon ska vi åka och kolla hur man gör irländsk whiskey, samt provsmaka lite. Ser jag verkligen fram emot, gud så kul! :D
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback