best day of my life

Nästa gång jag bloggar är jag antingen på väg eller på Irland. Så tänkte bara skriva ett litet inlägg nu. Haha, vet dock inte riktigt vad jag ska skriva.. Hela den här dagen har jag yrrat runt som en virrig höna. Tvättat det sista, hälsat på mormor och morfar, gjort tusen ärenden på stan, skrivit ut biljetten och allt sånt, packat i många timmar och blivit galen på +1kg i väskan..
Men det har varit en väldigt bra dag fastän jag har stressat mestadels. Fick träffa "släkten" från Irland idag också hos pappa. I söndags fick jag ju en slängkyss av Justin (2 år) men idag var han lite blygare.. Men det var kul hur som helst! :) Åt även god mat med mamma, Emma och Anders. Ett stooort tack till Emma och Mamma som hjälpte mig med packningen, höll på att slita av mig håret ett tag där.. ;)
 
Nu lär jag sussa, om 5 timmar ska jag vara vaken. Vi åker från Hedemora halv 6 imorgonbitti. Det ska bli så spännande, mitt alldeles egna äventyr börjar äntligen!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback