Dag 2 - check!

Haft en väldigt bra dag idag! Efter lunch hängde jag med lilla Fionn och Debbie (som var jättetrevlig!). Vi lekte, kollade på film och käkade lite. Gick även igenom lite praktiska saker. Men tyvärr blev det ingen promenad, även om det var lite soligt på förmiddagen så blev det storm efter lunch. Alltså riktigt oväder! Det blåste så lykstolparna svajade och det regnade i fleeera timmar. Så det fick bli en heldag inne. Men imorgon hoppas jag verkligen att jag ska kunna ta en liten promenad. Dock skulle vädret hålla i sig en stund imorgon, men sedan avta under kvällen. Så håller tummarna att kunna gå en sväng innan middagen.
 
Annars blir det väl förhoppningsvis en vända in till stan i helgen. Är så nyfiken hur det ser ut!
Nu ska jag gå ner och prata lite med Ronan innan jag går och lägger mig. Såå trött fastän klockan inte är mer än 22 här. Mamma Alma är på en viktig jobbmiddag ikväll så det blev en kväll igen med bara oss tre vid middagen. Men imorgon ska vi äntligen få en ordentlig middag med alla samlade! :)
 
Imorgon tänkte jag lägga upp lite bilder på hur jag bor. Kika in då vetja!
 
Förmiddagssolen med blå himmel, det var härligt så länge det varade. :}



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback