Födelsedagsfirande!

Idag fyller min kära storasyster 27 år! Så ikväll har jag skypat med henne +hela familjen som var på plats och grattade henne. Det kändes nästan som att jag satt där i det gråa lilla köket i huset på nya brogatan med min familj! Kändes bra i hjärtat hur som helst. :) Nu kan jag somna glad!
 
 
Idag har det varit en lååång dag. Fick ont i sidan av ryggen igår och det har inte släppt än... Men jag ska ta en ipren nu och lägga mig tidigt. Klockan är ju bara runt nio här. Så får vi hoppas på det bästa. Imorgon har det lovats sol här, så förhoppningsvis kan jag och lillkillen ta en promenad på förmiddagen!
 
Här kommer i alla fall lite bilder från när vi var i Cohbe och på Zoo i lördags. (Det blev inget besök hos Jameson, tyvärr. Alma, som är höggravid, är inte van vid att gå så mycket som vi gjorde under lördagen. Så under söndagen ville bebisen rulla runt i magen så vi fick bli hemma, vilket var mysigt det också.)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback