Glad alla hjärtans dag!

Ja, glad alla hjärtans dag på er allihopa! Dagen har gått hyffsat fort faktiskt. Känns så skönt att det är fredag och helg! Hoppas att jag ska kunna hitta på något roligt i helgen fastän vädret ska vara uselt..
 
Hursom helst, nu sk ajag hoppa in i duschen och sen göra mig klar för middagen. Ronan skulle göra middagen ikväll, han hade köpt något gott kött utanför Dublin, ska bli spännande! Annars blir det en lugn kväll ikväll. Blir kanske ett glas vin framför tvn eller så. Blir så himla trött om kvällarna. Lägger mig ju mellan 21-22, vilket för mig är vääääldigt tidigt. Men sååå skönt när man går upp runt 7 varje dag.
 
Även fast det känns som en helt vanlig dag ska jag göra några inlägg om denna hjärtedag! Så kolla in senare så får ni både härlig musik, fina texter och lite bilder! Hoppas ni haft och får en trevlig alla hjärtans dag i alla fall! :)
 
Får heller inte glömma att mina fina systerdotter Stella fyller 3år idag.Grattis till lillskruttan! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback