Lördag

Jag har haft en riktigt bra lördag! Jag sov så länge jag kunde, men vaknade ändå halv nio.. Aja, gick upp och tog en skön dusch och så lite frukost på det. Varje lördag gör jag i princip samma sak på förmiddagen. Sover så länge jag kan (typ) duschar, äter frukost och läser lokala tidningen. Dom har två tidningar som alla får hem gratis. Dom är faktiskt riktigt bra båda två!
Runt tolv kom en väninna till Alma som tog hand om Fionn en stund så hon kunde ta det lite lugnt (Ronan var borta på jobb). Hon hade även med sig goda scones, så det blev lite fika och kaffe. Mums!
 
Efter det  tog jag det väldigt lugnt och hängde på mitt rum. Runt halv fem åkte vi till Douglas, jag och familljen, för att äta på den bästa restaurangen i Cork, enligt Alma och Ronan, haha. :) Men det var verkligen jättemysigt och suuupergod mat. Hade en riktigt härlig kväll. Dock blev Fionn dålig på slutet, som tur var, var att vi redan var på väg att åka hem. Han mår dock bättre nu! :)
 
Imorgon ska jag ju jobba förmiddagen och sen hjälpa Alma lite hela dagen då Ronan åker tidigt till England imorgon. På eftermiddagen ska jag, Alma och Fionn nog åka till Mahon Point där det finns ett stort shopping centrum, det största i Cork. Annars blir det nog en lugn söndag.
 
Hoppas ni har en bra helg! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback