Sista dagen i mitt vinterland

Ja hörni, nu är den här. Sista dagen i Sverige. Känns ganska sjukt, men jag är såå redo! Imorgon lämnar jag detta vita vinterland för ett väldigt grönt land. Det kommer bli en lång dag som börjar klockan 05 i morgonbitti. Sedan är jag framme vid 8 imorgonkväll.
 
De senaste veckorna har jag varit med mina vänner och min familj så mycket jag hunnit med. Det går inte att beskriva hur tacksam jag är över mina fina vänner och min fina familj. Men imorgon lämnar jag allt för några månader. Om jag har tur får jag väl lite besök till våren i alla fall! ;)
 
Igår var jag till min farfar som fortfarande ligger på sjukhus tillsammans med farmor och pappa. Skönt att se att han är lite piggare i alla fall. När jag kom hem kom några tjejer hit för ett sista hej då. Det blev kaffe, te och lite fika. Sen sa vi hejdå och jag kände hur mycket jag kommer sakna dom där tokarna!
 
Jag har kollat på sex and the city den senaste tiden. Och i slutet av sista säsongen flyttar Carrie till Paris och hon och tjejerna har en sista middag tillsammans. Ganska typiskt att jag skulle se just det avsnittet igårkväll. Det var då tårarna kom och jag verkligen förstod; jag åker i övermorgon!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback