Nyårsafton & löften

Vart ska jag börja? Nyårsafton var riktigt riiiktigt bra! Jag, Lisa och Anna förfestade lite hos Lisa & Victor innan vi åkte till grabbarna som kollat hockey. Det blev härlig musik, underbara människor och god middag med massa tal och allas "bästa/roligaste-minnen-från-2013" vilket var kul att höra, haha. Skrattade igenom hela middagen i princip! Sen blev det en hel del alkohol och sen raketer och tolvslaget så klart! Fick ju till och med min nyårskyss..! Lite ironiskt kanske, då en av anledningarna till varför jag åkte till Falun var för att slippa se alla par pussas! Meeen aja, det var trevligt hur som helst! Det blev ÄNNU mer alkohol och vi festade till småtimmarna och firade det nya året.
 
Vaknade brutalt tidigt efter endast 2-3timmars sömn och kunde inte somna om. Förstod heller inte vart jag var först, men pusselbitarna föll på plats rätt fort, haha.. Väntade några timmar i sängen på att alla skulle vakna, sen så blev det att städa upp efter nattens bravader. Tog några timmar det också, men hyffsat fort när man tänker på hur det såg ut antar jag! På eftermiddagen drog vi in till stan och käkade pizza och sen tog vi det bara lugnt i soffan hos Victor. Vid 18 åkte jag med Anna och Mathias hem, och så var det roliga över.
 
Hade i alla fall mitt livs roligaste nyår, helt klart. Och tro det eller ej så kände jag något när jag vaknade där där morgonen, och har kännt så sedan dess. Jag känner en sån passion för livet! Förra året var sisådär för min del. Så jag bestämde mig där och då på tolvslaget, bland raketer, vänner och skumpa, att 2014 ska fa-an bli mitt år.
 
Vi pratade om nyårslöften dagen efter nyår. Någon sa att detta skulle bli deras tränar-år. Då sa en annan att han fan inte skulle träna bara för att. Han skulle leva 2014 precis som han kände för. Han skulle njuta och bara göra saker för att må bra. Och OM jag höll med honom! I år ska jag bara göra massa saker som jag själv vill och som får mig att må bra och framför allt lycklig. Att ha ett mål att man ska vara lycklig och nöjd tror jag är ett väldigt nyttigt "löfte". Jag har inga löften i år. Men det har jag som mål; att vara lycklig.
 
Detta är det enda kort jag tog med min telefon under kvällen, men jag antar att det är ett bevis på hur kul jag hade. Hoppas ni hade ett minst lika bra nyår och att ni får ett bra år! Själv ska jag se till att mitt 2014 hamnar i historieböckerna! ;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback