Om 3 veckor har jag lämnat Sverige

Dålig uppdatering nu igen. Men jag har mina skäl! Det händer en hel del grejer i mitt liv nu. Både jättebra saker och inte så jättebra saker. MEN det största är väl att det inte blev London.. Det blev IRLAND ISTÄLLET! Så om tre veckor bor jag i södra Irland i en stad som heter Cork! Så gissa om jag har lite att fixa innan dess? Har dock fixat en hel del redan. Lite smått kvar, så som att pausa mitt medlemskap på Må Bättre, fixa ett visakort, köpa gummistövlar, haha..
 
Jag kommer åka dit och jobba som au pair åt en liten pojke på 18månader. Familjen får ett tillskott i slutet av mars så därför vill dom ha liten extra hjälp med den här pojken. Jag kommer stanna där i 5månader, så kommer jag hem i början av juli igen. Precis lagomt tycker jag! :)
 
Så vänta er inte sådär supermycket uppdatering framöver. Men kommer självklart skriva om livet på Irland. :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback