jobbjobb!

Hallå allihopa!
Har haft en fantastisk "semester". Men i måndags började jag jobba igen, vilket inte känns dumt alls! Faktiskt riktigt skönt, och trivs gör jag också! Var lite nervös över att vara på en helt ny arbetsplats. Men det har gått såå bra hittills! Under sommaren slås ju alla förskolor ihop då det är så få barn, så vi håller till på Stallgården nu. Vi har det väldigt varmt om dagarna, men brukar oftast dra ut vattenspridaren efter lunchen så barnen får springa av sig och svalka ner sig lite. Önskar jag kunde ta kort och visa er deras miner, haha! Så himla härligt att se!
 
Innan jag började jobba, när jag hade min "semester", så tog jag det riktigt lugnt. Eller ja, blev väl lite fest såklart. Men har i princip bara varit i hemma, vilket har varit skönt. Var ju på sommarfest ute i Husby, Klippan. Vilket var sjukt kul! Jag vart lite väl kalas kanske, men hade kul i alla fall, och det är huvudsaken!
Fotbollscupen som jag hade längtat efter sedan den senaste cupen var sjuuuuukt rolig som vanligt! Körde tvådagars så jag var rätt sliten på söndagen.. Men såå värt det, sjukt kul! Längtar redan tills nästa år!
Sen var jag på nostalgidagarna i Säter. Eller i alla fall på fredagen. Det blev spontant och skitkul! Dansade hela kvällen och drack öl sen åkta jag mustang hem, riktigt bra kväll!
 
Ska försöka vara lite mer aktiv här, men sitter så sällan vi datorn nu. Men bilder ska jag väl kunna fixa i alla fall! Annars vet ni att jag uppdaterar mycket mer på instagram (eemeliehedlund) och twitter (eemelieh).
Nu sitter jag framför vår golvfläkt med balkongdörren öppen, men likväl så svettas jag. Eller är mer varm.. Har nog varit i solen lite för mycket idag..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback