New in

Igår åkte jag och Emma till Ludvika efter hon hade slutat jobbet. Så fort vi kom dit så åkte vi ut på sjön och glassade i några timmar. Sååå himla skönt! Sen åkte vi och handlade mat och så grillade vi på kvällen. Riktigt mysigt var det! Idag har det ju varit lite halvbra väder. Så vi åkte och shoppade lite istället! Hittade den här glaskupan med botten (75:-) och den turkosa filten (65:-) på rean på Åhlens i Ludvika. Hittade även den är skitsnygga "jackan" och t-shirten på Åhlens, dock inte på rean. Jackan kostade 499:- men fick hela 350:- rabatt (varför vet jag inte..) och t-shirten 149:-. Kändes som jag fyndade riktigt ordentligt!
Sen åkte vi hem och lunchade, och nu är vi hemma i Hedemora igen.
 
Jjag och mamma ska äta lite tacos nu, sen ska jag förbereda mig inför en ny arbetsvecka! Usch nu börjar det blixtra ordentligt så ska stänga av datorn helt nu.. Hoppas det är bra med er!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback