Sjukt trött

Imorse var jag uppe kvart över 5 igen då jag öppnade på förskolan. Och efter jobbet sov jag inget alls så nu ska jag strax gå och lägga mig. Imorgon jobbar jag kortdag, men lär upp runt halv 7-7 så lär sova lite nu.
Annars har dagen gått fort fastän den varit lång. Vi åt isglass på förskolan idag och sprang i vattenspridaren som vanligt! Det går alltid hem hos barnen! När jag kom hem la jag mig bara i en solstol och käkade piggelin, haha! Har inte orken att göra något alls när det är så här varmt som det var idag. När jag kom hem runt 15, var det 30,5 grader i skuggan..
 
Till helgen blir det nog att hänga i Ludvika och bara ta det lugnt.. Är helt slutkörd efter EN veckas jobb. Men antar att solen tar mycket energi. Vi är ju ute i princip hela dagarna, förutom mitt på dagen när det är som hetast.. Men man blir verkligen helt slut! Nästa vecka måste jag sova mer..
 
Men nu lär jag gå och lägga mig, känner hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre.. God natt på er! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback