En sån' helg!!

Jag hade verkligen världens bästa helg! Fredagen, som jag skrev förut, var riktigt lyckad och sen kom lördagen.. Och fyyyy fan va trevligt och roligt jag hade! Alltihop började 16 och då blev det först lite mingel och en välkomstdrink. Sen var det bara att leta upp sitt lag och börja tävla i olika grenar. Inte skrattat så mycket på länge tror jag, haha! Runt 19 var alla klara och det blev middag. Det var uuuutsökt! Blev självklart tal, snapsvisor och alkohol i mängder! Samt jättefin livemusik! :)
När vi druckit kaffe och käkat tårta fick vi reda på att mitt lag vann tävlingarna! haha, sen blev det dans natten lång! Helt sjukt hur man orkade hålla igång i 12timmar! För runt klockan 4 åkte jag från festen, fortfarande bra kalas. Söndagen spenderade med en vän och när jag kom hem därifrån åkte jag till Emma på en gång och chilla framför en film.
 
Hur som helst! Sjukt lyckad fest, stooort tack till alla som var med och gjorde kvällen oförglömlig! Imorgon kommer det lite bilder från festen. Så kika in en sväng då vetja! Hoppas alla ni också hade en bra midsommarhelg! :)
 
Nu håller jag på att lyssna på massa ny musik. Men rensar även min spotify. Min telefon går så sjukt segt då spotify tar upp allt utrymme...

Imorgon ska jag träffa världens bästa Lisa! Känns som det var jättelänge sedan sist. Men blir väl så när man bor i olika städer.. Ska dock hem till mormor först och städa lite i hennes förråd. Och imorgonkväll blir det tacobuffé med tre goa brudar! Shit alltså, om livet fortsätter i den här riktningen är jag mer än nöjd! :D
 
Två glada tjejor! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback