Re-union med 9F

Idag har jag varit ledig vilket har varit riktigt skönt. Hade en fruktansvärd spänningshuvudvärk hela dagen som jag brukar få när det är åska i luften. Efter regnet släppte det, bara sådär. Konstigt!
Hur som helst så har jag satt upp partytältet nere vid sjön nu på kvällen. Fick hjälp av Emma och Anders och det är jag sååå tacksam över. Inte kul att sätta upp det där ensam.. ;) Men nu står det på plats för imorgonkväll ska jag ha klassfest med min högstadieklass, 9F! :) Ska bli himla roligt! Första och sista klassfesten vi hade var just här, på min gård när vi slutade nian. Så ska bli lite kul att vara på samma plats!
 
Nu på kvällen har jag gjort lite ärenden så jag slipper stressa ihjäl mig imorgon efter jobbet. Och nu håller jag på att städa rummet lite så det ser lite representabelt ut! ;) Imorgon blir det jobb på Svedjan igen, 9.30-16.00. Sen efter det blir det några ärenden på stan igen, sen hem och fixa klart allt i tältet samt fixa klart mig själv! 19.00 ska jag var redo för då ramlar de första in! Sen blir det självklart hotellet för oss.
 
Hoppas ni får en bra helg ni också! :)
 
Här kommer lire bilder från vår sista klassfest.. ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback