happy day!

De här dagen har gått riktigt bra! Lillkillen hade ett leende på läpparna nästan hela dagen. Såå skönt med en riktigt glad skrutt som leker och sprunger runt! Idag har vi inte gjort särskillt mycket alls. En regnig dag idag, så vi var inne och lekte. :)
 
Imorgon är det 4 veckor sedan jag landade här på Irland. Sjukt vad tiden har gått fort. Jag har alltså vart här 1/5 av tiden jag ska vara här. Och imorgon är den 1 vecka kvar tills jag får besök av Karolina! Fyyyy tusan va skönt och kul det ska bli att träffa henne. Vi ska vara i Cork de första dagarna hon är här sen åker vi till Dublin och firar St Patricks day! Ska bli sååå kul! Ser jag verkligen fram emot. :)
 
Nu har jag precis skype'at med mammsen. Alltid lika skönt! Vet ni förresten vad jag läste här om dagen? "Att prata med din mamma ger lika mycket 'tröst' som att få en kram." Det kan nog vara sant! :) Nu blir det lite skön musik, sen sova så man orkar med morgondagen.
 
Hoppas det är bra med er. :)
 
 


Jag ääääälskar din blogg!!! Tack för att du finns och gör mina dagar så innehållsrika!! Love You!!! Kramar från Mammsen

2014-03-05 // 23:26:05

Va kul att du gör det mamma. :) tack själv <3 Love you, kraaam

2014-03-05 // 23:44:06
» emma

<3 sååå härliga bilder!! :D

Svar: :D <3
Emelie Hedlund

2014-03-06 // 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback