Time flies

åååh är så sjuukt mätt.. haha. Ikväll åt vi fisk med rotfrukter och potatis, mycket gott! Inge kött idag då det är fasta i hela landet. Det har någonting med att dom är katoliker, mer vet jag inte, haha.. Och så var det ju pancake-tuesday igår. Men vi åt det idag istället efter middagen. Vi hade ännu en tävling; vem som gjorde bäst pannkakor. Haha, min gick sönder men fick perfekt färg! Almas blev bäst i alla fall, haha.. Här äter dom inte pannkaka med sylt och grädde, icke sa nicke. Socker och citronsaft ska det vara! Det var faktiskt gott! Nu har jag provat på en hel del irländska rätter och har gillat alla än så länge. :)
 
Nu ska jag sova. Endast två dagar till helg, gud så skönt! God natt på er.
 
Förresten, nu har jag officielt varit här i fyra veckor, tiden går fort när man har roligt! :>
 
En trött liten spillevink här om dagen.
 


» frida

Har du bara varit borta 4 veckor?! Känns som två månader!! :P

Svar: Haha, ja.. :p "Bara" 16 veckor kvar nu! puss på dig
Emelie Hedlund

2014-03-07 // 15:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback