hemmakväll

Ikväll blir det hemmakväll trotts att jaghade planerat att gå ut. Men har fått tillbaka en riktigt dryg rethosta, så det blir hostmedicin och soffan. Jobbat hela veckan har jag gjort också, och idag blev det långdag. Dessutom märkte man på barnen att det var fredag. Eller ja, det är en riklig underdrift. Dem var överallt och målade på stolar och varandra, hoppade på bord och var riktigt högljudda.. Haha, vet inte om det är för jag också är lite krasslig och hängig, men herrejösses. Idag har jag säkert skällt och tjatat över 100 gånger. Skojar inte. Så jag tror både jag och barnen tycker det är skönt med lite helg nu, haha. ;)
 
Nästa veckan blir det jobb igen. Men jag älskar att jobba där så mycket, så det gör inget om jag hade en pissdag idag. :) Nu ska jag hoppa in i duschen, sätta på mig myskläder sen åka hem till syrran och käka lite pizza. Ganska bra fredag ändå!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback