Städ-torsdag!

Torsdagar och fredagar är ju jag oftast ledig. Så idag är det kaffe och städning på agendan! Julmusiken strömmar ut högtalarna och det är faktiskt rätt mysigt att gå runt i myskläder och plocka i lägenheten. Mamma jobbar sent idag så då lär man ju hjälpa till lite extra, speciellt när man är ledig.Mitt rum har varit en röra alldeles för länge så det blir skönt att få snyggt till helgen. Och på tal om helgen vet jag inte alls vad jag ska göra.. Mamma åker bort så funderar på att ta mig hem till pappa och hälsa på farmor lite. Har inte vågat åkt ut till henne då det har varit så mycket magsjuka på jobbet, men det börjar lugna ner sig nu så då får jag passa på!
 
Nu ska jag fortsätta med städningen, blir dubbelt så jobbigt när det blir mörkt tycker jag. Så nu får jag rappa på! Ikväll ska jag hämta ett paket på posten, kan visa er sen vad jag köpt för roligt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback