Workwork

I lördags serverade jag ju på ett bröllop i Västerby. Och det gick huuur bra som helst! Varken nån av oss fyra tjejer som serverade hade någon erfarenhet av att servera på bröllop. Men med lite teamwork löste det sig och kvällen flöt på bra! Brudparet verkade väldigt nöjda dom med, vilket är vad som räknas.
Ni kan ju gissa om jag hade ont i benen/fötterna på söndagen.. Men det sket jag i och följde med systrarna ut i skogen för att plock svamp. 4 timmar senare var min korg lika tom som när vi börjat.. Inge vidare med svamp alltså. Men väldigt skönt att gå i skogen ändå! 

Nu sitter jag på jobbet och väntar på taxin som kommer med flickan som jag har hand om. Idag ska vi vara på rehabiliteringen hela förmiddagen. Det ska bli spännande! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback