Just nu..

Sitter just nu och försöker få lite inspiration tills när jag ska flytta. Inget är bestämt än, men håller mina tummar och tår att jag kommer få den där lägenheten jag hoppas på! Dock kommer jag nog inte kunna flytta förns i höst.. Men jag går i flytt-tankar hela dagarna! Köper på mig handdukar, lampor och massor med annat som just nu åker direkt ner i källaren och får vänta där tills jag flyttar.
Först hade jag faktiskt lite ångest över att flytta. Var rädd att jag skulle bli så ensam, men jag tycker ju om att vara ensam! Och den lägenheten jag har ögonen på ligger inte långt till mamma, vänner och så har jag ju släkt som faktiskt bor i samma område. Så det ska nog inte bli svårt nu när jag har tänkt efter ordentligt. Jag känner att jag har stått och trampat nu på samma ställe ett tag, så det är dags! Nu känns det jättebra! Men som sagt, inget är bestämt än så vad som helst kan ju egentligen hända.. 
 
Nu ska jag måla naglarna och färga ögonbrynen. Ikväll vankas det fest! Eftersom jag är kattvakt åt syrran blir vi hemma där och förfestar sen drar vi vidare till hotellet! Ska bli väldigt kul!
Sen åker jag ju till Uppsala på torsdag morgon med ett härligt gäng för att fira Valborg. Ska bli SÅ KUL! Längtar!!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback