På besök i Ludvika

God kväll på er kära läsare!

Igår åkte jag till Ludvika med mamma och blir här hela helgen faktiskt. Skönt! Är så skönt att komma bort ibland, även om det bara är till Ludvika. Så igår käkade vi god middag. Oxfilé, potatisgratäng (sallad för min del) och hemmagjord rödvinsås. Muuums säger jag bara! Idag har vi varit på stan här i Ludvika. Jag tycker personligen att dom har mycket bättre utbud här och det är riktigt sköna butiker att strosa runt i än i Borlänge. Så jag handlade en hel del! Så det tänkte jag visa er nu. Fruktansvärt nöjd är jag! 


Sen köpte jag också ett bar supervida svarta "mysbyxor", men dom var skitsnygga! Sen köpte jag en svart tråkig tröja som jag har tänkt jobba i. Köpte ju även en superfin kudde och en stor korg, men dom ligger kvar i bilen så visar dom en annan dag. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite fin inför kvällen. Hoppas ni har en bra helg ni med! :*









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback