Galet men väldigt roligt!

Galet men väldigt roligt att ni fortfarande kikar in här! Jag kan ju vara världens sämsta bloggare just nu. Men det är inte kul när datorn säckar ihop varje gång jag försöker.. Men nu gör jag ännu ett försök!
 
Tänkte visa min fiiina lampa som jag köpte här om dagen. Jag fullkomligt älskar den! Från Mur & Kamin (vart annars?), men dom är snart slut så skynda er om ni vill få tag på en! Tulpanerna väcker liv i rummet också, fick dom av min goa mamma på alla hjärtans dag. På tal om alla hjärtans dag så gick jag ut med en ny vän, Anna! Eller ja, vi har alltid hälsat på varandra på fyllan osv. men aldrig setts själva/nyktra. Så då drog vi ut på hotellet med hennes vän Jessica! Riktigt kul faktiskt!
 
 
Idag fyller min syster 28 bast! Sjukt? 28 är faktiskt min "gammal ålder". Den åldern då man blir officielt gammal. Haha, eller ja, vuxen i alla fall. Aja. jag drack lite kaffe hos henne imorse. Skulle egentligen jobbat på förmiddagen, men pojken jag skulle vara med var sjuk. Och när jag fick reda på det var jag redan på plats på skolan, så då gick jag hem till Emma istället. Sen gick jag med henne till jobbet och sen hem. Nu har jag vilat lite, diskat, tvättat och städat. Så nu ska jag vila mig lite mer. Har sån huvudvärk då jag somnade en kort stund när jag kom hem, får alltid sån huvudvärk efter en powernap.. Sen fixa mig för 28års kalas! Ser fram emot att träffa familjen!
Tänk förresten att för ett år sedan, på Emmas födelsedag, skypade jag från Irland med släkten när dom firade Emma.. SJUKT.
 
 
Snart kommer det även en försenad "årskrönika" som jag skrev på nyårsafton. Men blev aldrig av att jag la upp den.. Men den kommer inom kort!


Ja upp med årskrönika!!!!!!! :D

2015-02-23 // 05:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback