It will change your life

Idag fick jag lite sovmorgon. Gick upp runt halv nio då jag börjar 12 idag, skönt! Annars har jag jobbat hela veckan. Har varit väldigt lugnt på jobbet nu under sportlovet. Så vi har passat på att myst lite. Kollat på skidor, film, käkat popcorn och pysslat i massor! 
Efter jobbet blir det nog att fika med frida och jessica, ska bli mys! Annars blir det lugnt i helgen. Imorgon blir det nog att åka till pappa en sväng och kanske hälsa på farmor. Håller även på att rensa min garderob men det tar sin lilla tid... Förhoppningsvis är jag klar innan helgen är slut.
 
IKVÄLL kommer jag lägga upp min årskrönika, som är två månader sen. Men va fan, bättre sent än aldrig! ;) Ska hitta på lite härliga bilder från 2014 också. Så kika in då så får ni höra vad jag tyckte om förra året.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback