Mysig onsdag i regnet

God kväll på er mina fina läsare!
Har precis kommit hem från min äldsta storasyster Annsofie och hennes man Henrik som nyligen flyttade in i deras hus som dom har byggt på i cirka 1 1/2 år. Verkligen heeelt underbart.. Tyvärr har jag inga kort att visa men jag kan tala om för er att jag tror inte det finns någon som skulle tacka nej till det där huset! Perfektion.

Hur som helst blev jag och Emma bjudna på en flaska rött och lite Bloddy Mary's. Hade aldrig smakat den drinken förrut, men den var väldigt god! Blev en favorit på en gång. Den kan jag rekomendera om man gillar tomatjuice. Smakade inte alls vodka heller (var dock endast 2cl, men ändå).

 
Vi pratade hela kvällen sen kom hemme runt nio och gjorde oss sällskap samt skjutsade hem mig och Emma. Annars idag var jag på loppis med mamma, Emma och Mattias. Sen åt vi en lätt lunch på Café Wahlmans. Väldigt mysigt!! 
 
Har varit väldigt dålig på att uppdatera här.. Men har stora planer för bloggen just nu! Jag kommer flytta från blogg.se och byta namn, men det kommer jag berätta mer om sen när det är dags!
Min blogg just nu är ju väldigt tråkig, så kommer ordna en schysst design samt nischa mig lite inom musiken, som jag tycker är roligast. Kommer dock fortfarande skriva om min vardag och allt jag pysslar med, så det slipper ni inte, haha!


I måndags var första jobbdagen på förskolan nästan tre veckor. Men det gick jättebra. Jobbade tisdag med, men idag och imorgon är jag ledig. Skönt med lite mjukstart såhär innan allvaret nästa vecka och 4 veckor framöver. Sen tar jag ledigt en vecka innan det är dags för skolstart!

Nu ska jag kika på ett avsnitt av The Americans, väldigt bra serie som jag såg att Blondinbella tipsade om. Så den kan jag rekomendera! Finns både på Netflix och på swefilmer. com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback