Spread love

God kväll på er kära läsare! Hoppas ni haft en bra helg! Jag hade en riktigt bra fredag med min fina vän Linnéa. Vi drack lite vin hemma hos henne, sen gick vi till halvan som hade ett coverband. Vi kom dit vid tolv och sorgligt nog var det väldigt få gäster där då. Man tycker ju att när det är något som händer i hedemora (för en gångs skull) att folk skulle ta vara på det. Men nej, ändå ska dom klaga.. Var väl mycket folk där på lördagen har jag hört men ändå. Kom en hel del folk runt ett och jag och Linnéa hade jättetrevligt, i alla fall jag! :) 

Sen skulle jag ju gått ut på lördagen men min mormor blev inlagd på sjukhus och var/är så  dålig så jag struntade i att gå ut och grillade hemma med familjen istället. Välbehövligt! 

Nu blev maten precis klar i ugnen så ska sätta mig och käka lite! Kanske slänger upp ett inlägg till ikväll. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback