sorry..!

Har haft usel uppdatering, I know! jaja, sitter och väntar på klockan lite, så kan lika gärna skriva lite om de senaste dagarna!
Jag var ju som sagt i stockholm i onsdags med pappsen! Vi åkte ner dit tidgt på morgonen och sen kom vi dit och mötte upp min morbror peter och mina kusiner jesper och jimmie som var där och jobbade. Vi käkade lite brunch och sen åkte vi iväg till gamla stan för att sätta upp lite lappar och kolla på arbeten (fasaden på hus). Vi fikade och hade rtikigt trevligt! Sen åkte jag och pappa iväg till södermalm och åkte runt där en bra stund. Han visade vad han gjort för hus osv. Han vet ju stan utan och innan känns det som. Sen åkte vi ner på östermalm en stund. Sen for vi faktiskt hem! Inge shoppande eller något alls, men jag var lika glad endå! :)
Torsdag fredag har jag bara jobbat faktiskt. Det går ju bara bättre och bättre kan jag säga. Hehe, tur är väl det.
Igårkväll hade jag ruskigt mysigt hemma hos julia med henne och hennes syster. Vi åt pizza och kollade på Alice i underlandet. Sen sov jag här, och det ska jag nog göra hela veckan! Ja, nästan i alla fall. Henner mamma har åkt till Turkiet så då är jag här  och gör henne sällskap. Precis somm hon gjprde till mig i februari då min mamma åkte till egypten! :)
Nu ska jag fixa mig och göra klart det sista, sen kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka ner på stan och ta ut pengar. Sen blir det jobba 11-13, och efter det blir det att åka till ikea på en gång!

Nu vart det ett långt inlägg, hoppas ni orkar med! ;)
Hade bra, pusssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback