jobb och rensning

Go kväll!
Igårmorse blev jag inringd för jobb på regnbågen igen, så blev en heldag där igen! Idag har jag också jobbat där och är helt slut nu. Men lär rensa mina grejer och kläder nu för hinner knappt det resten av veckan. Imorgon blir det jobb igen, sen på kvällen ska jag träffa lite vänner för pizzamys! Torsdag är jag ledig än så länge. Men på kvällen ska jag i alla fall hem till syrran och märka upp lite grejer inför loppisen. Fredag blir det en långdag på jobbet igen sen handla direkt efter. Ska även se till så att allt är städat och klart inför helgen. På lördag blir det som sagt först loppis på dagen, baka smörgåstårta inför söndagen och sen ut och käka med mina favoriter och utgång! Söndag och måndag kommer jag ha gäster här hemma! Känns sjukt att jag är 20år om 6 dagar! Men sjävklart skööönt! :>
 
Haha, nu vet ni vad jag ska göra resten av den här veckan! ;D Angående loppisen kommer den äga rum i gamla PRO-lokalen här vid hönsan. Hoppas ni kikar förbi! Aja, nu lär jag sätta igång med rensningen så jag får något sålt!
 
Hoppas allt är bra med er! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback