lite uppdatering..

Som sagt det går lite segt, men här kommer lite uppdatering! ;)
 
Hade en förjävla bra helg och Valborg med! Under valborg målade jag lite hos Frida och sen blev det lite vin. Senare begav jag mig till en husfest i stan där jag stannade i princip hela natten. Hade riktigt roligt hur som helst!
På fredagen åkte jag till pappa, vi kikade på let's dance och beställde lite pizza. På lördagen började jag med en promenad med syrran. Sen åkte vi på lite loppisar och till Emaus handelsträdgård och köpte lite fina blommor! :) Efter det blev det lite glass med ett gäng härliga tjejer och vipps, så blev det bestämt att vi skulle gå ut. Så runt 19 åkte vi ut till Grådö och "minglade" lite på drive-in bion. Riktigt trevligt, så sjukt härlig miljö också. Man fick liksom sitta i raggarbilar istället för stolar, supermysigt! Dock åkte vi in till stan innan filmen var slut och fortsatte förfesta. Sen blev det halvan och efterfest tills solen gick upp.
På söndagen åkte jag till Annsofie och fikade lite, väldigt trevligt, som vanligt!
 
Idag har jag i alla fall jobbat och är helt slut. Kommer somna ovaggad kan jag lova! Det blir jobb resten av veckan också, dock är det bara några timmar på eftermiddagen imorgon. Så efter det drar jag till borlänge med två bönor. ;)
 
Här står vi baren på drive-in bion. Snodde bilden från rutan! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback