12/12 -08

skönt med helg nu igen, går svinfort! i torsdags var det skollags-match i innebandy som gällde. Klockan 09.00 gick bussen mot långshyttan. Vi mötte alltså långshyttan och säter. Vann över säter och förlora mot långshyttan.. lite surt, även om jag bara spelade 10-15 minuter var det riktigt roligt iallafall. ;) slapp ju skolan iallafall! bussen gick rätt sent så vi fick vänta i typ lite mer än en timme. så gick jag och lisa in på toa en snabbis bara, sen när vi kom ut såg vi bussen åka förbi :( hahah, som tur gick det en till buss lite senare. haha, var en förjävligt rolig tant också som kom och snackade på som tusan! haha, kunde knappt hålla mig för skratt. :D
idag, fredag var det lucia i skolan, så fika i klassrummen först, sen kyrkan, sen hade vi lektioner som vanligt. hade ju fysik-prov idag, gick ovanligt bra, hur lätt som helst! +att jag fick vg på hinduismen-provet :D (y
ikväll är jag hemma ensam så blir att städa på rummet och kika å idol. Äta gott och fräscha upp ansiktet med en gurkmask ;* och så fotbad :)
men nu ska jag sätta igång och städa!

take care,
PUSSAS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback