16/12 -08

ah, dagarna har varit ganska slappa den här veckan. fick reda på fysik provet också, ett halvt från vg.. trodde skulle få bättre, men men! beställde heller inte någon klänning. emma, jag & anders tänkte åka i mellandagarna och shoppa lite! :) ah, men på torsdag blir det iallafall kabaré, filmmys, spela spel och këka godis i skolan. Fredag är det avslutning, äntligen! Blir nog att ta en fika med brudarna? :) sen till avesta och jobba några timmar! sover troligen hos syster då för pappa & cath är på jobbfest. jag ska iallafall hjälpa emma att slinga henne hår. kanske hon har lust att färga mitt hår också? :)
aja, på söndag kommer storfrämmande från irland! Catherine's äldsta son, John kommer med han familj. Så kom´mer bli riktigt fullt hus hos pappa på julafton! hela ann-sofies familj, daniel, vi, farmor och farfar +dem då och pappa & cath :) haha, ah :P Men köket hemma hos pappa blir en riktig sucé har jag hört! ah, men det får jag se på lördag.

jag tror jag håller på att få munsår också, riktigt munsår!! har inte haft det på hundra år typ, om någonsin ens? ;o aja, bara det går bort snart! jag som aldrig får det.. vettefan vart jag fått det ifrån? kanske för jag lånar allas läppsyl? haha, aja, that's life!
just nu längtar jag bara till julaftonoch nyårsafton! kommer bli ruskigt kul! :D
laddar hem armageddon nu också, även om vi har den på band. men orkar inte leta på det. så blir väl en gråtfylld kväll, om det inte blir imon. :P haha! aja, nu ska jag lägga mig och läsa lite i min nya cosompolitan och mysa med sötnosen! :D

i wish my heart could burn,
pyss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback