17/12 -08

ahop, i morse var jag gaanska virrig lär jag säga. gick försent till skolan som vanligt, när jag kommit dit tänkte jag absolut att det var torsdag, alltså engelska på morgonen.. hmm, gick ner till klassrummet och där var någon åtta, så tänkte vafan nurå, men mötte rebecca och hon sa att vi hade ju pyssel, vart ännu mer snurrig i skallen.
jag; va?
hon; ja, på spanskan?
det klarnade upp för mig, mh damn! är ju fan onsdag idag. haha, härligt att du är med emelie! (y
aja, sen var det ju skola hela dagen. sen gick jag hem till emma en stund.
så hämtade mamma mig vid halv8 så åkte vi hem. :)
satt mig vid datorn och började kika på armageddon<3 sitter och gråter som ett barn. men tror inte jag ska se nå mer nu. fortsätter nog med filmen imon, blir så sent, trött som saatan. men ni som inte sett denna underbara film, måste fan se den, är från -98 & jag älskar den iallafall! bästa filmen, genom tiderna! <3
men nu blir det nog att sussa!

natti!
<3


                                                        armageddon<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback