21/12 -08

i fredags så hade vi skolavslutning då, var massa tal och sång i aulan första sen betygen.. haha, vg i bild, de trodde jag verkligen inte! men aja :) Efter allt i skolan så gick jag och brudarna upp på stan, var helt fullt på wienerkonditoriet, såå vi gick hem till lisa och käka kladdkaka och myste. sen åkte isabelle hem rätt tidigt så vart vi andr ahungriga så vi ringde julias pappa så hämtade han oss så vi kunde hämta pizza! :}  haha, vi kikade på nils karlsson pyssling också som gick på tv, så himla roligt. vi bestämde oss för att vi skulle göra om rösterna på dem nån gång typ.  hahha, skratta så jag gräät!
aja, på kvällen jobbade jag i avesta från 15-19, sen när jag kom hem gick jag och mötte syster som skulle göra mig sällskap, etfersom pappa & cath var på jobbfest. men vi hade de trevligt och kikade på film å så :)
lördag gjorde vi inget särskillt, jag gick hem till pappa så hade han kommit skitlångt här hemma med renoveringen ;o typ klart nu, bara kaklet som fattas. så jag hjälpte honom lite med det iallafall!
idag, söndag, har jag inte gjort ett piss! har bara slappat framför tv;n.
men ikväll kommer catherine's son John och hans tjej jenn och hennes dotter sophie(?) från irland :) jag hinner dock inte träffa dem förns på julafton. kommer bli riktigt trångt här hemma :P men de ska bli kul iallafall :)

vet inte om jag ska åka med syster och anders idag heller till borlänge.. skulle behöva köpa en julklapp till anders men vet inte om jag orkar åka. men ändå är det skönt att komma ut lite :P men vi får se hur jag gör :)

och om man inte räknar med idag är det ju bara tre dagar kvar tills julafton. går ruskigt fort, hinnar knappt med! och det är tio dagar till nyår! :D woho!
men nu ska jag ringa syster

go jul
kyss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback