25/12 -08

hm, julafton är över. ah, jag säger det igen, det går så himla fort, för fort? fast ju snabbare desto bättre, nyår om typ bara 6dagar! om en veckan är det liksom 2009 ;o galet!
men ja, julafton. det var riktigt trevligt! var kul och träffa släkten och john, jenn & sophie(staving?). :)
haha, var skönt med en aning snö iallafall :) gick att ha snöbollskrig trots allt ;) hahah. kanske kommer med biler lite senare.

idag, juldagen har jag sovit ut och bara chillat! kollat på x antal 90210 avsnitt! :)
men nu ska jag fixa på rummet, duscha, äta sen ut en sväng med linnéa! :*

imon åker jag till borlänge med mor min och shoppar lite, sen vid 3 åker vi på fika med släkten hos moster :) trevligt!
nu ska jag ta mig i kragen och städa upp lite!

kyss!
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback