28/12 -08

igår sov emma & anders här för att göra mig sällskap eftersom att mamma åkt till ludvika. Vi käkade tacos och myste med film! :)
idag såg vi också på film, haha. det enda vi gjorde! vi kikade på eagel eye och massa harry potter, haha! :)
eagel eye var iallafall jättebra! snygging i huvudrollen också (Shia LaBeouf). ;*

nu sitter jag och kikar lite på första avsnittet av 90210, haha har redan sett alla så väntar på andra säsong! :} men ja, jag väntar iallafall på anders och emma som ska hämta mig så ska vi gå på bio, the day the earth stood still. :)

imorgon ska jag iallafall fika och gå på stan med mina babes, linnéa & jullan. :* blir nog att köpa partyhattar till nyår också ;D
men nu ringde emma så jag ska klä på mig och så!

puss!
:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback