5/12 -08

helg igen nu, ruskigt skönt lär jag säga! tidiga mornar, fyfan, hör verkligen inte ihop med mig...
idag blir det att åka till papi :) Men först lär jag städa, igen. Ser ut som ett bombnedslag. ;s
på tisdag är det so-prov, religion, hinduismen, så blir väl att plugga i helgen antar jag. Men imon kväll åker jag nog hem till liiisa och myser med resten av gänget ;* storbild, massa filmer, godis & skitsnack, kan bara inte bli bättre! ;)
nästa fredag är det fysik-prov också..  kan inte mycke alls! men blir att plugga i veckan. & matteprovet idag sssöööög jag så jäävla hårt!!1 uuuh, orkar inte tänka på de.
men nu är det iallafall lite snö ute :D kommer julkänslor på en gång. :) Hoppas bara att det blir snö till jul! usch, vill inte ha fler gröna jular :(
men nu måste jag ta och göra mig i ordning, ska nämligen med jullan på promenad :*

take it easy,
pussas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback