8/11 -08

ahop, veckan efter lovet var ganska okej, kom försent alla dagar utom tisdag (y) hejja!!  uhh, typiskt mig är de, typ alltid jag som kommer sent, till allt & alla också. haha, fattar inte hur jag lyckas? aja, hahha.. fredag var mys framför tv:n och framför kaminen<3 med pizza och idol :) larsi åkte, hm, var väl det han ville så.. själv tycker jag att han är grym, men dem andra var bättre igår ;P alice&kevin<3 bäst av alla typ! ;* och johan får fan ta och åka snart.. lite less på han nu va! han är väl rätt okej, men nej! ;p alice och kevin i finaaal säger jag bara! ;*
lördag åkte jag med pappa och emma en sväng på stan och handlade lite och så, chill dag aso ;> meen, klockan är typ snaart 20.00 men känns som 22.00 typ, måste uuut.. lessnar här framför datan, sitter och spelar Erik Hassle`s låtar om&om igeen.<3 han är ruuuskigt grym om man kan säga så ;D
jullan ringde nyss så nu ska jag ta och traska över till henne :*
kan nås på mobilen om dt är något ;*

don't give up, u will make it,
kyssie<3


             min älski!


» Emma

nice pic :D hihi sötkatten

2008-11-09 // 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback