15/11 -08

idag vid 3 kom emma & anders som åt lite middag med mig och mamma, mysigt! sen åkte jag med pappa & Cath till farmor & farfar och släkten från Örebro som var där över helgen :) Såg mitt kusinbarn Elsa för första gången, så himla söt! :)  Var där hela kvällen, fick mat och fika som vanligt, så grattade vi också Carla som fyllde 4 år igår. Hon och Paula är också urgulliga. ;* Var riktigt trevligt iallafall!
Imorgon blir det nog att bara ta det lungt. Usch, är så himla skoltrött, det tar fan kål på mig. känns som vi har typ 3240728 prov i månaden, har lust att bara skita i allt och göra som jag vill, slippa pressen om betyg och framtiden och allt. orkar inte tänka på det mer. Sleeptime för min del nu!

nattinatt,
kyss<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback